Browsing by Author "İbrahim Yemez"
Now showing items 1-2 of 2
-
DOĞRULAYICI FAKTÖR ANALİZİ İLE SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN YAPI GEÇERLİLİĞİNİN İNCELENMESİ: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İİBF’DE BİR UYGULAMA
İbrahim Yemez (2016)Araştırma kapsamında iktisadi ve idari bilimler fakültesindeki öğrencilere yönelik geliştirilen sosyal medya reklamlarına yönelik tutum ölçeğinin yapı geçerliliğinin test edilmesi amaçlanmıştır. Öğrencilere 28 maddeden ... -
İİBF ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MATEMATİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Araştırmanın amacı iktisadi ve idari bilimler fakültesindeki öğrenciler için matematiğe yönelik tutum ölçeği geliştirilmesidir. Öğrencilere 38 maddeden oluşan taslak ölçek uygulanmış ve elde edilen veriler analiz edilmiştir. ...